Syrran

Bränn flaggan, öppna gränserna, allt åt alla.

Thursday, September 22, 2005

Älskade Arbetaren!

Igår kom mitt första nummer av Arbetaren till lägenheten på México 1480. That is, mitt första nummer i Argentina. Lycka! Extas! Lite sent förstås, men nu är jag nyanserat uppdaterad på F!:s årsmöte, flyktingamnesti (jävla, jävla rasist-riksdag) och annat viktigt som händer i höstsverige.

Visst, man kan ju läsa på nätet.. Men fatta att sitta på uteserveringen mitt i våren och läsa världens bästa svenskspråkiga veckotidning till sin café cortado.

Den som vill prova ett gratisexemplar går hit: http://www.arbetaren.se/prenumerera/index.html

2 Comments:

Blogger esthrro said...

hallå darling. jag vet att jag inte var supersnabb med att svara då ditt första mejl, men nu efter att jag skickat nr 2 så börjar jag undra om du fått dem? Lisa pratade nåt om att din webaidadress var skum. är det så? kram från Esther

2:29 PM, September 23, 2005  
Blogger Tvivlet said...

Jag har penispiller. Titta in hos mig bara.
Nä´rå. Förresten var Miljöpartiet hårda i budgetförhandlingarna om lite mer cash till flyktingar, vilket inte (v) var. Men det har du läst om såklart.
För övrigt är jag arg på tjejerna i klassen som, med Hirdmans ord ur Puma, "kräver sin egen underordning". Vad ska jag säga till dom när dom tycker att det är okej att sälja kaffe med nakna bruder så länge det är "vackra" bilder?

3:50 PM, September 23, 2005  

Post a Comment

<< Home