Syrran

Bränn flaggan, öppna gränserna, allt åt alla.

Monday, September 18, 2006

Stor humor

Den absolut roligaste reaktionen på valresultatet kom alldeles nyss i Ring P1. Jag brukar försöka undvika detta forum för rasister och andra galningar, men idag lät jag det stå på.

En förtvivlad äldre man vid namn Bengt hade uppenbarligen ringt in till telefonsvararen under natten och utstötte:

"Jag röstade på folkpartiet, och nu förstår jag hur det kommer att bli med en borgerlig regering! Och jag ångrar mig så in i bomben. Nu kommer man att få ett helsicke..."

Tack Bengt för denna absurda start på en svart fyraårsperiod!

3 Comments:

Anonymous Max Hobstig said...

Jag hörde samma program. Jag tyckte att Bengt var kul. Är det inte sånt som kallas för öppet köp. Det skulle man införa :-)

1:38 PM, September 18, 2006  
Blogger ingentv said...

Haha sjukt kul!

1:30 PM, September 19, 2006  
Blogger S. said...

Hahaha! Det kanske hade varit bättre att tänka efter före, men bättre sent än aldrig.

/Sandra

8:00 AM, September 20, 2006  

Post a Comment

<< Home